PALAUTUKSET

Verkkokaupan uudet palautussäännöt astuivat voimaan 13.6.2014 
Aikaisemmin verkkokauppaostosten peruuttaminen on hoitunut tilauksen palauttamisella tai jättämällä sen noutamatta. 13.6.2014 lähtien ostoksen peruutuksesta on ilmoitettava yritykselle, tämä on tehtävä kirjallisesti, sähköpostilla.
Kuluttajan vastuulle jäävät myös lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut + laskutuskulut 5€ jotka laskutetaan erillisellä laskulla kun palautus on saapunut saajalle.

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautus oikeus. Edellyttäen kuitenkin että tuote on käyttämätön, ehjä ja myyntikuntoinen. Myös käyttöohjeiden ja muiden papereiden tulee olla mukana, alkuperäisellä tavalla, alkuperäisessä pakkauksessa.

TUOTEPAKKAUKSIIN EI SAA KIRJOITTAA EIKÄ LIIMATA LÄHETYS TARROJA, EIKÄ MUITAKAAN LAPPUJA, PALAUTUSTEN TULEE OLLA MYYNTIKUNTOISIA  PALAUTUKSEN JÄLKEEN, JOS PALAUTUSTA EI TEHDÄ KAHDENVIIKON SISÄLLÄ TOIMITUKSESTA, KATSOMME OSTOTAPAHTUMAN HYVÄKSYTYKSI.

Palautukset on pakattava alkuperäisellä tavalla alkuperäispakkaukseen ja suojattava mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana, muussa tapaukesessa olemme oikeutetut perimään vaurioista aiheutuneet kulut kun vahingot johtuvat virheellisesti pakatusta tuotteesta, myös toimituskulut jäävät asiakkaalle kun tuote ei palaudu alkuperäisessä kunnossa määräpaikkaan, muista noudattaa palautusohjeita, ilmoita sähköpostilla palautuksesta ja myös palautuksen syy, myynti(at)konenet.fi

ASIAKASPALAUTUKSET:

Ennen palautusta pyydä lähetys lappu sähköpostilla

KONENET / Armatek Group OÜ
+358 400 8000 98

+372 59193255
myynti(at)konenet.fi

 

ILMOITA PALAUTUKSESTA SÄHKÖPOSTILLA ENNEN LÄHETYSTÄ

Lähetystä palauttaessasi muista mainita että kyseessä on asiakaspalautus. Kulut palautuksista veloitamme omalla laskulla. Ilmoita myös pankkisi ja tilinumerosi kauppasumman palauttamista varten sähköpostilla, myynti(at)konenet.fi, maksu palautetaan kun tuote on todettu virheettömäksi ja myyntikuntoiseksi.
Lunastamattomat tilaukset ja jos tilausta ei ole peruttu ennen toimitusta, perimme toimituksesta aiheutuneet kulut + laskutuskulut 5€ tilaajalta erillisellä laskulla palautuksen tapahduttua.
REKLAMAATIO
Mikäli olet saanut toimituksessa viallisen, vaurioituneen tai väärän tuotteen niin siitä on ilmoitettava viipymättä sähköpostilla, myynti(at)konenet.fi

TAKUU

Takuuaika kaikille myymimmämmälle koneilla ja laitteilla on kaksi vuotta, asennuskulut ovat ostajan vastuulla

- Pääosin myymissämme koneissa mahdollinen huolto ja korjaus tehdään paikallisella valtuutetulla huoltokorjaamolla

- Takuuhuoltoon ja korjaukseen toimituksesta ja toimituskuluista vastaa asiakas itse kun takuu-aika on umpeutunut

- Eestiin takuuhuoltoon tai korjaukseen toimitettavista koneista toimituskulut tulevat asiakaalle, palautuskulut maksaa Armatek Group OÜ

MAKSUN PALAUTUS

Maksu tilauksesta palautetaan kun palautus on vastaanotettu/tarkistettu 

RIITATILANNE

Mahdollisessa riitatilanteessa tulee valitukset osoittaa Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuskukselle

 

Pronksi 12, 10117 Tallinn EESTI

 

6 201 708 / 6 201 736 / 6 201 930

 

6 201 701

 

consumer@consumer.ee

 

www.consumer.ee


MAKSUN PALAUTUS
Maksun palautuksen olessa kyseessä ilmoita sähköpostilla tilinumerosi IBAN muodossa, pankin nimi ja BIC-koodi, ennen palautusta tarkistamme että palautettu tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen, jos tuoteessa ilmenee käytöstä tai asennuksesta johtuvia jälkiä on myyjällä oikeus vähentää palautettavasta kauppasummasta alentavassa määrin kohtuulliseksi katsomansa summa kuitenkin enimmäismäärältään 50% kauppasummasta, palautukset tehdään 1-3 arki/työpäivän aikana palautuksesta tai kun palautus on tarkistettu ja hyväksytty myyntikuntoiseksi.

Muut tilaukseesi liittyvät palautukset:

Maksujen palautukset tehdään pankkipäivinä ja kun maksu/maksut ovat kirjautuneet tilillemme